ח"כ פרוש: "ברגע הקריטי יהיה אפשר להפיל את התקציב"

אסתי פלד No Comments on ח"כ פרוש: "ברגע הקריטי יהיה אפשר להפיל את התקציב"

ח"כ מאיר פרוש בריאיון ל"מהדורה המרכזית" והתייחס למאבק בתקציב המדינה והעריך כי בגלל הרוב הדחוק ייתכן ויהיה אפשר להפיל את הממשלה. פרוש התנגד להעברת 100 המיליון מעבאס, "לא מגיע מנדיבות". פרוש התייחס למאבק על הכותל ועל החוק שמקדם למדיח כלים בחינם

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקרב על התקציב | ח"כ מאיר פרוש התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להצעה של עבאס להעברת 100 מיליון ש"ח מהכספים הקואליציונים לחרדים, "המחשבה של עבאס לתת לנו כסף לא מגיע מנדיבות. הוא שחקן פוליטי לא רע, וטוב לו להיראות כדואג לחלשים".

פרוש הוסיף כי "גם אם הוא חושב על שיתוף פעולה עתידי אתנו, אנחנו לא איתו באותו קו מחשבה" פרוש הביא גם את הסוגייא של פתיחת המכון באבו כביר בשבת שקידמו אותו ברע"מ למרות ההתנגדות הנחרצת של המפלגות החרדיות.

פרוש העריך כי התקציב יעבור אך השאיר פתח לטעויות אנוש, "התקציב יעבור ברוב דחוק, ולכן ברגע הקריטי אפשר להפיל אותו". פרוש התייחס לתככים השקטים בתוך מפלגת השלטון לשעבר, "כשהליכוד נפל ב-99, כל אחד רצה אז להיות רה"מ, וגם עכשיו יש שם קבוצה. אצלנו ביהדות התורה יש חברים שלא משתתפים בוועדה, כאלה שהם יותר 'נכבדים' עם יותר מעמד".

פרוש התייחס לחוק שהוא מקדם לשינוי הרגלי הצריכה בכלי האוכל, "הגשתי חוק לממן מדיח כלים לכל משפחה עם 4 ילדים – שנועדה כדי לעזור, לא 'להטריל'. הרעיון נקלט לכן מדברים על זה".

פרוש התייחס למחאה נגד הרפורמים בכותל ובמיוחד נגד ח"כ קריב ואמר, "למה ביום שישי הם לא סוגרים את הכותל בפני נשות הרפורמים? הרי ב'מרתון ירושלים' סגרו שכונות – ושתקנו. הרי רב הכותל יש לו את הסמכות לנהל את הכותל. הרי ראש עיר סגר את כל העיר אתה יודע איזה בלאגן זה יצר בשכונות? אבל מבינים שהוא ראש עיר ויש לו את הסמכות".

פרוש התייחס לאמירות נגד נתניהו לאחרונה מצידו ומצד אייכלר, "אני וחברי ח"כ אייכלר לא דיברנו נגד נתניהו, רק דרשנו שינסו להטיל על מישהו אחר מהימין את מלאכת ההרכבה לפני הקמת הממשלה. ההתבטאויות החריפות שלנו נגד הממשלה, היא כי הציבור כאוב.

 



0 תגובות